Retour winkelaankoop
Waar kan ik terecht voor retour in de winkel?
Als je een aankoop wil terugbrengen in de winkel, raden we aan om via de uitgang binnen te komen. Daarna kan je je aanmelden aan het onthaal, met je kassaticket en het product dat je terug wilt brengen. Opgelet: dit geldt enkel voor producten in originele staat.
Hoeveel tijd heb ik om een product terug te brengen?
Je kan tot 7 dagen na aankoop omruilen of retourneren. Hiervoor maken we gebruik van de datum op het kassaticket, neem dit dus zeker mee naar de winkel.
Hoe word ik terugbetaald als ik mijn aankoop terugbreng?
Je kan ervoor kiezen om het product om te ruilen of een waardebon te ontvangen ter waarde van het aankoopbedrag van het product. Deze waardebon is één maand geldig. Contante terugbetaling is niet mogelijk.
Mijn aangekochte product is beschadigd/ er staat een fout op mijn kassaticket/ het product is niet naar wens. Wat nu?
Onze klantendienst helpt je hier graag mee verder via het online contactformulier. Denk eraan om een kopie van je kassaticket mee te sturen, zodat zij meteen alle nodige info hebben.
Is er garantie op planten?
Op planten kunnen we geen garantie aanbieden. Dit omdat er heel wat factoren meespelen bij de groei en gezondheid van de planten. We helpen je wel heel graag met advies over de verzorging, zo willen wij jouw planten een lang leven garanderen.