Retour online aankoop
Kan ik mijn online aankoop retourneren?
Neem hiervoor binnen de 14 dagen contact op met onze klantendienst via het contactformulier, daarna heb je nog 14 dagen de tijd om het product terug te sturen. Enkel producten in nieuwstaat en in de originele verpakking kunnen geretourneerd worden.
Uitzonderingen
Deze producten kunnen niet geretourneerd worden:
- Geïnstalleerde, gebruikte, bevuilde, beschadigde of onvolledige artikelen.
- Bederfelijke producten, zoals planten of aaltjes.
- Producten die op verzoek van de klant op maat zijn gemaakt of samengesteld, zoals tuinkassen.
- Producten per strekkende meter, zoals tunnelfolie.
Binnen 30 dagen na aanvaarding van de terugname en uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst, zal Floralux de betaalde sommen terugstorten, met uitzondering van de eventuele verzend- en ophaalkosten. Bepaalde producten worden rechtstreeks door de fabrikant bij jou geleverd, hierdoor kunnen de retourvoorwaarden verschillen, onze klantendienst helpt je hier verder mee.
Werd er een fout of beschadigd product geleverd?
Dan lossen we dat zo snel mogelijk voor jou op. Vul het contactformulier in en voeg enkele foto's toe ter illustratie. Zo kunnen we je snel verder helpen.
Voldoet een product niet aan jouw verwachtingen en wens je het te retourneren?
Ben je niet helemaal tevreden van je producten, dan kan je deze retourneren. Omwille van duurzaamheidsredenen is retourneren in dit geval niet gratis. De kosten voor retour zijn verschillend per product en worden aan jou doorgerekend. Voor grote en/of zware producten die niet teruggestuurd kunnen worden via een koeriersdienst wordt een ophaalkost van €150 aangerekend.
Kan ik een online aankoop retourneren in de winkel?
Momenteel is dit nog niet mogelijk. We werken eraan om dit binnenkort mogelijk te maken.