Vragen over online bestellen?
Hoe plaats ik een online bestelling?
Bij elk product kan je het gewenste aantal kiezen en vervolgens met de bestelknop toevoegen aan je winkelwagen. Rechtsboven zie je hoeveel producten in je winkelwagen zitten. Klik op de winkelwagen om een overzicht te krijgen van je gekozen producten. Gebruik de knop "Bestelling afronden" om verder te gaan en doorloop de volgende 5 stappen:
Stap 1 : Aanmelden of registreren
Heb je al een account? Klik dan op de knop ‘Inloggen’.
Vul vervolgens je e-mailadres en wachtwoord in.
Nog geen account? Dan heb je 2 keuzes:
- Account aanmaken: voer je gegevens in en bevestig je paswoord.
- Doorgaan als gast: voer je gegevens in, deze hebben we nodig voor het correct verzenden van je bestelling, maar worden niet bewaard in een account.
Lees onze Privacy policy en ontdek hoe wij veilig en correct omgaan met jouw gegevens.
Stap 2: Contactgegevens
Vul hier je gegevens in.
Wens je een factuur? Vul dan je facturatiegegevens in.
Stap 3: Leveringsopties
Je kunt kiezen of je de bestelling bij je thuis of op een ander adres wil laten leveren. Voer een nieuw leveringsadres in als dit afwijkt van je thuisadres.
Stap 4: Betaalopties
Kies hier de gewenste betaalwijze en klik op de betaallink.
Stap 5: Betalen
Voer de nodige stappen uit om je betaling uit te voeren, zodra we je betaling ontvangen krijg je een automatische bevestigingsmail.
Heb ik een account nodig om een online bestelling te plaatsen?
Nee, je hoeft geen account aan te maken om een bestelling te kunnen plaatsen. In stap 1 van het bestelproces kan je kiezen voor "Doorgaan als gast". Hoewel een account niet verplicht is, heeft een Floraluxaccount tal van voordelen:
- Je hebt een overzicht van je bestellingen
- Je kan de status van je bestelling opvolgen
- Je hoeft niet steeds opnieuw je gegevens in te vullen
- en nog zoveel meer!
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Zodra je bestelling is betaald, wordt deze onmiddellijk door ons team verwerkt waardoor je je bestelling niet meer kan wijzigen of annuleren. Enkel bij producten met een langere levertermijn, zoals tuinkassen, is het in uitzonderlijke gevallen mogelijk je bestelling te wijzigen of te annuleren. In dit geval neem je best meteen contact op met onze klantendienst via het contactformulier. Vul hierbij zeker je ordernummer in, zo kunnen we meteen controleren of we jouw bestelling nog kunnen aanpassen of annuleren.
Is annuleren niet meer mogelijk, dan kan je indien gewenst de bestelling na ontvangst retourneren. Bekijk hier de voorwaarden om je online aankoop te retourneren.
Kan ik een bestelling ook via e-mail of telefoon plaatsen?
Online bestellingen kunnen enkel via de webshop geplaatst worden. Dit is de meest snelle, veilige en vlotte manier van bestellen.
Ik heb nog geen bestelbevestiging ontvangen. Wat kan ik doen?
We sturen meteen na je bestelling een bestelbevestiging via mail. Heb je die niet ontvangen? Controleer zeker eens je ongewenste mails. Contacteer onze klantendienst indien je de bevestigingsmail niet terugvindt via het contactformulier.
Is er een minimum bestelbedrag om een online bestelling te kunnen plaatsen?
Het minimum aankoopbedrag voor een online bestelling bedraagt €10,00 (exclusief verzendkosten).